Световният лидер в организирането на МВА събития се завръща в София за 20-ти пореден път

0
Event photo 1

Event photo 1Кога: 13ти Май 2017г.

Къде: София, хотел Балкан (Шератон)

Събитията Access MBA са мостът, който сближава лидерите в бизнеса и елитните МВА програми в цял свят чрез индивидуални срещи между бъдещи МВА кандидати и Директори по прием на студенти.

Всеки участник в събитието ще може да се възползва от:

  • Индивидуални срещи с директори от Топ бизнес университети, които ще отговорят на всичките ви въпроси –  IESE Global Executive MBA, Vienna University of Economics and Business – WU Executive Academy, IE Business School, SDA Bocconi, Bentley University, AUBG и много други.
  • Консултации с Access MBA експерти, които ще ви помогнат за вашия MBA проект
  • Безплатни съвети за подготовка на GMAT
  • Многобройни възможности за стипендии (на обща стойност над 1 милион евро)

Access MBA оценява потенциала за прием в МВА програмите на всеки един кандидат, който се регистрира за участие в събитието. Като вземат предвид целите и предпочитанията на кандидата, експертите от „Квалификационния център” на Access MBA ориентират кандидатите към подходящите програми.

Какво ви дава MBA?

  • 88% от работодателите планират да наемат завършили MBA програми през 2016 г. (Проучване сред корпоративни рикрутъри на GMAC от 2016 г.)
  • Завършилите MBA програми успяват да получат средна заплата в размер на 135,000 USD три години след дипломиране (според класиране на Файненшъл Таймс за MBA в световен мащаб от 2016 г.
  • 78% от завършилите MBA програми твърдят, че са успели да се издигнат в професионален план като резултат от своето следване (според проучване на Advent Group от 2016 г.)

Постигнете ново професионално ниво с МВА!

Местата за индивидуални срещи с представители на Access MBA експерти са ограничени,  затова възползвайте се от възможността да се регистрирате предварително.

За да получите своята безплатна покана за събитието, се  регистрирайте онлайн.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *