JAR Computers подкрепя българските училища, участващи по националната програма „Изграждане на училищна STEM среда”

0

Един от най-големите доставчици на технологични продукти, аксесоари и компоненти у нас JAR Computers започва кампания в подкрепа на българските училища, участващи по националната програма „Изграждане на училищна STEM среда”. Компанията предлага на училищата широка гама от технологии, насочени към образованието и оптимизирани за учебния процес, при преференциални условия.

„Подкрепата за образованието е инвестиция в бъдещето на обществото ни и затова нашият екип е дългосрочно ангажиран в тази сфера. Затова и в настоящата кампания печалбата не е водеща за нас и ще предложим на българските училища разнообразие от образователни IT продукти при много добри условия“ – споделя Борислав Димитров, управител на JAR Computers.

Националната програма „Изграждане на училищна STEM среда” има за цел да повиши интереса на учениците в областта на науките и технологиите, както и да подпомогне създаването на училищни центрове с фокус върху STEM (Science – Technology – Engineering – Mathematics). Те са модерна алтернатива на старите компютърни кабинети и ще предложат нови технологични възможности за обучение.

JAR Computers предлага всички необходими продукти и решения за провеждането на съвременно и качествено обучение в училище и за създаването на модерни в технологично отношение класни стаи. За създаването на STEM стая компанията предлага мощни и надеждни компютри, оптимизирани за използване и от деца, интерактивни визуални решения, средства за 3D изработка и печат, 3D визуализация и виртуална реалност, различни сензорни решения, печатащи и мултифункционални устройства и др.

И тъй като образованието е не само в училище, а продължава и у дома, JAR Computers предлага и множество продукти за използване от деца извън училище, които да улеснят създаването на домашни работи и достъпването на учебно съдържание от разстояние.

Повече подробности има тук.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *