dm организира социална кампания „Аз подарих книга на моето читалище“

0
Snimka1

Snimka3На пресконференция по повод петата годишнина от навлизането на dm в България компанията обяви старта на най-новата си социална инициатива – „Аз подарих книга на моето читалище“. Акцията е изцяло благотворителна и се разчита изцяло на направени от доброволци дарения. Инициативата се провежда съвместно със Съюза на народните читалища. Целта на кампанията е да се развива грамотността и общата култура на децата, като за реализирането й dm разчита на клиентите си. Те могат да оставят детска или юношеска книга във всеки филиал на dm, а компанията ще осигури предаването им до различни читалища в страната, нуждаещи се от допълнителна материална база. Кампанията ще се проведе от 29 януари до 28 февруари 2014 г., а книгите ще бъдат дарени по случай Националния празник на България – 3 март. Клиентите, подкрепили dm в това начинание, ще получат талон за 10% отстъпка при следваща покупка.

През 2013 г. бяха реализирани две други социално отговорни инициативи на dm България, насочени към педагози, деца и техните родители. Първата образователна кампания на dm, „Слънчевите деца“, имаше за цел да покаже значението на правилната слънцезащита, а втората – „Веселите зъбки“ – по забавен начин да запознае децата и техните родители с правилната устна хигиена от ранна детска възраст.

dm принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият филиал е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 12 страни в Европа.

Dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си филиал в град Видин. Към сегашна дата филиалната мрежа се състои вече от 43 филиала в 20 града в страната, а служителите са над 340.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *