dm България: Книгата е богатство, което искаме да споделим с възможно най-много хора

0
filiale-data.png?v=1391083610000

filiale-data.png?v=1391083610000На петия си рожден ден дрогерийна верига dm България обяви старта на образователната кампания „Аз подарих книга на моето читалище“. Целта на благотворителната инициатива е да се развива грамотността и общата култура на децата, като за реализирането й dm разчита на своите клиенти. От 29 януари до 28 февруари те могат да оставят детска или юношеска книга във всеки филиал, а компанията от своя страна ще осигури предаването им до различни читалища в страната. Клиентите, подкрепили dm в това начинание получават талон за 10% отстъпка при следваща покупка.

Подробности около благотворителна инициатива и останалите актуални кампании на компанията разкрива ръководителят отдел реклама Зорница Голкочева-Трифонова.

Защо решихте да дарите книги на българските читалища?

Инициативата е доброволна, посещението на читалищата също е доброволно, а и читалището е организация, която за България има много специален статут. Читалището е достъпно за всички и всеки е добре дошъл, щом има желание за повече просвета.

Има ли изисквания за жанра и тематиката на книгите, които вашите клиенти могат да предоставят в рамките на кампанията?

 
Принципно да. Предпочитаме книгите да са на детска и юношеска тематика, но в никакъв случай няма да бъдат върнати книги, които не са от тази категория.

Какъв резултат очаквате да постигнете с кампанията?

Искаме да съберем колкото се може повече книги. Книгата е богатство, а ние искаме да споделяме това богатство с останалите и смятаме, че нашите клиенти ще ни подкрепят в това начинание. Оказа се, че читалищата на територията на България са около 3500, което за нас е  и е сигурен знак, че е взето правилното решение при избор на партньор. Надяваме се да стимулираме допълнително дарителите, като им отговаряме на жеста с жест – всеки един дарител получава в знак на благодарност талон за 10% отстъпка, който е валиден за цялата магазина мрежа на dm.

Какво е мнението Ви за нивото на българското образование в момента?

Няма значение какво е образованието – немско, австрийско, сръбско, унгарско… Важна е средата, от която ние идваме и ние като социално отговорна компания носим отговорност за изграждането тази среда. Ето защо пожелахме събираните книги да са предимно детски и юношески.

IMG_2794Какви други социални инициативи реализира компанията?

Изминалата година бе запомняща се за dm България. Стартираха първите социално отговорни инициативи, насочени към педагози,  деца и техните и родители. Лятото стартира със „Слънчевите деца“ на dm. Целта бе да разкажем за значението на правилната слънцезащита и какви последствия може да има неправилната грижа за нежната детска кожа. В тази кампания ни подкрепиха 52 детски градини от цялата страна.
През есента, от октомври до ноември се проведе друга социална инициатива с подкрепата на Сдружението на българските зъболекари „Веселите зъбки“ . Тази кампания имаше за цел отново по забавен начин да запознае децата и техните родители с правилната устна хигиена от ранна детска възраст. Стремейки се да създаде правилни и редовни навици при децата за почистване на техните зъбки, dm предостави на деца между три и седем годишна възраст продукти и материали на тема устна хигиена. Бяха раздадени над 15 000 такива пакета.

 

dm принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Днес dm е представен в 12 страни в Европа. Dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. Днес филиалната мрежа се състои от 43 филиала в 20 града в страната, а служителите са над 340.

 

Мария Иванова

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *