Старт на записването за Второто издание на 9 Academy

0
_DSC1676B 100

_DSC1676B 100На 1 септември стартира записването за Второто издание на 9 Academy. Първото издание се проведе от януари до юни 2014 г. и показа, че нуждата от този формат е силно осезаема и проектът трябва да се развива.

Във второто издание форматът ще запази основния си облик в 9 модула – Предприемачество, Маркетинг, Финанси и счетводство, HR, НПО, Правни въпроси, PR, Digital/IT и Продажби. Този път обаче те ще бъдат по-подробно разгледани и обогатени с още гледни точки и на нови лектори.

Това, с което 9 Аcademy се различава от други обучителни формати e, че в центъра на обучителния процес са поставени участниците. Всички модули, обучения, обучители и допълнителни активности са съобразени с нуждите на групата, както и с това до колко релевантни са те спрямо обучителните цели, които всеки един от тях си е поставил.

Затова и за участниците са предвидени допълнителни съпътстващи събития и полезни активности, както и специално разработена програма за личностно развитие.

Второто издание на 9 Аcademy ще стартира на 1 Ноември 2014 и ще приключи в края на Април 2015. Заетостта ще бъде по 2 делнични вечери всяка седмицата и по 2 съботи всеки месец.

Одобрените за участие ще платят такса в размер на 120 лв. Тя покрива: материали, част от таксите за локации, администрация и организация на специалните събития, които също са част от програмата.

Тази година отново ще бъдат избрани само 50 участници, като този път те ще трябва да преминат и през интервю, след предварителната селекция по документи, където ще имат възможността да представят себе си. До 30 септември ще се приемат заявки за участие чрез следния онлайн формуляр.

9 Academy е бизнес академия, в която експерти и опитни специалисти от бизнес сектора предават своите знания, умения и опит на 50 млади хора, чрез интерактивни методи на преподаване и преживявания, които остават за цял живот.

Повече информация е достъпна в уеб сайта на 9 Academy

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *