Стартира Telerik Digital Academy

0
lady

ladyProgress обяви днес старта на Telerik Digital Academy – нова инициатива сфокус върху дигиталните технологии, част от „Академията на Телерик“. Тя започва на 9 май 2016 г. с безплатен 8-седмичен интегриран курс по дигитален маркетинг, организиран в сътрудничество с Google. Кандидатстването за курса е отворено до 17 април.

Обучението по дигитален маркетинг е насочено към студенти и специалисти по маркетинг, както и
експерти от други области. Кандидатстването включва подаване на CV и мотивационно писмо на
уебстраницата на инициативата. Изисква се също успешно преминат изпит по „Основи на AdWords“
на Google. След като бъдат одобрени, кандидатите трябва да се явят на приемен изпит по английски
и IQ. Първите 50 човека с най-висок резултат ще се присъединят към курса на Telerik Digital Academy. Обучението ще бъде на английски и ще се провежда в учебния център на „Академията на Телерик“ в София.

Курсът на Telerik Digital Academy е първото в България цялостно безплатно обучение по дигитален
маркетинг, подкрепено от Google. Неговата цел е да развие у специалистите ключови дигитални
умения и да улесни дигиталната трансформация на бизнеса в страната.

В проучване на Gartner1 90% от анкетираните казват, че „конкуренцията за талант е ключова за
успеха на дигиталния бизнес“. Според същия доклад: „В резултат от дигиталната некомпетентност
на бизнеса 25% от компаниите ще загубят конкурентното си място до 2017 г.“

„Днес маркетинг функциите и технологиите са толкова тясно свързани, че това води до
фундаментална промяна на начина, по който бизнесът оперира, и създава изключителна нужда за
дигитална трансформация на всяка компания и индустрия. Telerik Digital Academy цели да повиши
дигиталната компетентност на обществото ни, като обучи следващото поколение специалисти,
които да водят дигиталната бизнес трансформация“, коментира Бойко Яръмов, съосновател на
Telerik, a Progress company, и ръководител на „Академията на Телерик“. „Инициативата е
поредната инвестиция на Progress в развитието на таланта в България и на цялата бизнес
екосистема.“

Google е посветена на подобряването на дигиталните умения в Европа. Според скорошно проучване
на Европейската комисия за дигиталните умения – DESI, България се класира на последно място
сред 30 европейски страни по отношение на дигитални умения и заема предпоследно място в
цялата класация.

Парис Чайлдрес, мениджър „Бизнес развитие“ на Google за България коментира: „Дигиталната
грамотност и в обществото, и в бизнеса е прекалено ниска. Нашето сътрудничество с Progress
добавя ново вълнуващо дигитално направление към тяхната утвърдена трейнинг институция.
Нашата обща дългосрочна цел е да подкрепим стотици български компании и кариери и да
предоставим на пазара маркетинг таланта, от който се нуждае.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *