Реклама в Гугъл и SEO: очаквано добра комбинация

Когато изготвяте своята дигитална маркетинг стратегия е важно да планирате накъде да насочите усилията си, особено ако сте малък бизнес с неголям бюджет. Социални мрежи? Имейл маркетинг? PPC? Кое заслужава повече от вашето внимание?
Ако говорим за реклама в Гугъл и SEO, изборът е лесен. Това са две взаимно допълващи се парчета от пъзела, оформящ трафика към сайта ви. И двете заслужават вниманието ви, но за добри резултати се изискват знания и опит, за които винаги можете да се обърнете към дигитална агенция.
Рекламата в Гугъл и SEO стратегията на бизнеса са двете страни на една и съща монета. Макар различни в някои отношения, те се допълват страхотно и заедно могат да доведат сериозно количество трафик на прага ви, който вие да превърнете в продажби и доволни клиенти чрез завладяващи послания, лендинг страници, които уцелват в десетката и качествени продукти.
Рекламата в Гугъл е бързо решение
Докато SEO-то изисква време и усилия, рекламата в Гугъл може да започне да ви носи дивиденти веднага след активиране на кампаниите. Вие избирате колко да плащате, кой да види рекламите ви и колко време да бъдат активни. А ако наемете услугите на дигитална агенция за тази част от маркетинг стратегията си, ще си спестите и много време, нужно в началото, за да опознаете рекламния алгоритъм.
Ако бизнесът ви прави своите първи крачки или пък искате да се позиционирате на нови пазари, рекламата в Гугъл е най-доброто решение – лесно, бързо и ефективно.
SEO е дългосрочно решение с мисъл за бъдещето
Докато вашата реклама в Гугъл ви носи трафик и съответните дивиденти, не спирайте да оптимизирате уебсайта си и да се борите за първите органични позиции в търсачките. Това, обаче, е процес, за който са нужни време, усилия, експертиза и не на последно място – страхотно съдържание, което да носи стойност на потребителите.
Използвайте рекламата в Гугъл, за да изберете ключови думи за оптимизация
След като видите кои ключови думи водят най-много платен трафик към сайта ви и съответно конверсии, можете да ги включите в своята SEO стратегия. Използвайте данните от Google Ads и оптимизирайте уебсайта си за ключовите думи с най-висок conversion rate.
Обратното също е възможно – да използвате данните за ключовите думи, които ви носят най-много органичен трафик и да наддавате за тях чрез реклама в Гугъл. Това би бил добър вариант, ако търсите бързо повишаване на резултатите. Ако използвате услугите на дигитална агенция, те ще ви посъветват за най-добрия план за действие по отношение на избора на ключови думи.
Променете фините настройки на стратегията си
Когато видите, че се класирате в органичните резултатите в търсачката за определени думи от рекламата ви в Гугъл, е добра идея да насочите бюджета си към други, за които все още не наддавате.
Докато чрез SEO бавно, но стабилно градите своето органично представяне в търсачките, рекламата в Гугъл може да запълни празнините през това време. Така ще бъдете сигурни, че ще имате някакво присъствие на първата страница с резултатите, било то платено или не.
Рекламата в Гугъл и SEO могат да обхванат всички етапи от клиентския път. За да сте сигурни, че брандът ви има осигурена видимост на всяка крачка, съчетайте предимствата на тези две основни части от маркетинговата стратегия.
Всичко започва със списък с ключови думи, релевантни на вашия бизнес, но работата не свършва дотук. Както оптимизацията за търсачките, така и рекламата в Гугъл изискват време, усилия и експертни умения, с които могат да ви помогнат специалисти от дигитална агенция.