“ПРОМЯНАТА” търси най-добрите идеи, подобряващи живота на децата и юношите в България

Reach for Change Благотворителната фондация Reach for Change и Нова Броудкастинг Груп организират отворен конкурс за социални предприемачи, предлагащи иновативни социални идеи в ранен етап на реализация с цел да се подобри животът на децата и юношите в България.

Конкурсът, който се осъществява в рамките на благотворителния проект “ПРОМЯНАТА”, е отворен за всички физически лица и неправителствени организации, които притежават иновативна идея, ентусиазъм, предприемачески дух и силна мотивация, за да реализират ПРОМЯНАТА за българските деца. Както съобщава порталът за стартъп новини Newbusiness.bg, победителят в конкурса на “ПРОМЯНАТА” ще получи не само публичност и обществено внимание. Той или тя ще си спечели място и в т.н. Инкубатор на фондация Reach for Change. Той включва финансова подкрепа (в размер на 30 000 лв.), професионални съвети и насоки, както и нужното медийно отразяване, за да може да развие плановете си и да постигне възможно най-голямо положително въздействие върху живота на децата.

Освен основния победител, 4 други социални предприемачи ще получат сумата от 7500 лв. и също ще се възползват от възможностите за медийно популяризиране, бизнес консултации и контакти в международната мрежа на Reach for Change.

Reach for Change работи за създаването на един по-добър свят за децата и за провеждането на инициативи в подкрепа и защита на техните права. Организацията е създадена през 2010 г. в Швеция и е част от корпорацията Kinnevik.  Дейността й расте с всяка изминала година, като вече има представителства в 8 държави от Европа, Азия и Африка.

Повече информация за конкурса, процеса на оценяване и критериите за избор на победителя е достъпна на адрес: http://novatv.bg/gamechangers

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *