Пепа Василева, Управляващ Директор на BEIED за новата професионална програма по маркетинг
През ноември стартира най- новата професионална програма на BEIED Bulgaria и TriplePro , фокусирана върху създаването и управлението на маркетинг съдържание. Content Marketing Program 2016 цели да помогне на съвременните маркетолози, дизайнери, бранд мениджъри, специалисти по маркетинг в социалните медии, да усъвършенстват изкуството на създаването и планирането на ценно съдържание. Програмата включва поредица от реални казуси от бизнеса практиката, екипни задачи, дискусии, симулации и предизвикателства. В настоящото интервщ с Пепа Василева,Управляващ Директор на BEIED можете да прочетете повече за програмата:
ВЪПРОС: BEIED и Triple Pro стартират програма Content Marketing. Какво Ви накара да пуснете на пазара такова обучение?
ОТГОВОР: Необходимо е занимаващите се с маркетинг да усвоят и доразвият уменията си за създаване на ценно съдържание ако искат да бъдат чути сред морето от послания. Потребителят става все по-трудно уловим чрез стандартните форми. Нуждата от подобно обучение се увеличава, защото този вид маркетинг заема все повече територии. Темата е полезна, представена от доказали се в бранша практици и поднесена по един силно интерактивен начин.
ВЪПРОС: От дълги години работите в сферата на образованието. Какви са впечатленията Ви от днешните участници в курсовете?
ОТГОВОР: Общото винаги е било, че най- способните и знаещите най- много се учат. Интелигентните и развиващи себе си хора си приличат. И днес и преди години те са силно мотивирани да се усъвършенстват и да са в крак с времето. На корпоративно ниво забелязвам тенденция все повече български фирми да спонсорират служителите си, което е много положително. Подмладява се и средния мениджмънт, което пък води в залите по-различни характери и идеи.
ВЪПРОС: Има ли актуална тенденция в обученията, която е видима и у нас?
ОТГОВОР: У нас все повече се търсят практически обучения, най- новите инструменти, лектори от реалния бизнес. Умения, които веднага да бъдат приложени. Нашите програми се актуализират всяка година, за да отразяват новостите.
ВЪПРОС: Какво според Вас трябва да знаят съвременните маркетолози ?
ОТГОВОР: Че ще им се налага да учат непрестанно. Това е много динамична дисциплина. Трябва да запазят своето любопитство и смелост да експериментират, но и упоритостта и търпението в следване на стратегията.
ВЪПРОС: Какво ще пожелаете на новата група ?
ОТГОВОР: Пожелавам им вълнуващо и полезно пътуване. Ще срещнат приятели, ще обменят ценен опит, знания, идеи. Нека са освободени и отворени за новото.