Обучение ще разкрие тънкости в гейм индустрията и 3D моделирането
Ветеранът от гейм индустрията Мартин Пунчев ще разкрие тънкостите в работата с водещия софтуер за моделиране Zbrush. Обучението ще премине през всички важни етапи – моделиране, текстуриране и визуализация и ще изгради практически техники за изграждане на цялостен модел от основите до детайла.
Всички желаещи могат да се запишат в курса на живо или дистанционно не по-късно от 16 февруари. Всеки модул започва с лекция под формата на богат видео материал, който участниците могат да гледат в техните домове, в удобно за тях време. Поставят им се задачи, които трябва да завършат преди началото на следващия модул. Краят на всеки модул завършва с най-важната част – демонстрация от инструктора и практически занимания на живо. Курсистите ще могат да работят рамо до рамо със инструктура, да получат насоки, критика и отговори на техните въпроси.
Лекторът Мартин Пунчев е 2D/3D концепт артист на персонажи и създания за компютърни игри. Дълги години работи като 3D моделър на персонажи и технически арт директор за Masthead studios, след което преминава на частна практика.
Част от темите, които ще бъдат засегнати в обучението са:
– Сравнение между Zbrush и останалите програми за 3D моделиране.
– Сравнение на процеса с традиционната скулптура.
– Предимства на програмата и нейното приложение в индустрията.
– Бърз старт в моделирането със Zbrush.
– Запознаване с интерфейса и неговото настройване.
– Oсобености на файловия мениджмънт на програмата.
– Навигацията в Збръш.
Повече информация е достъпна ТУК.















