Д-р Десислава Бошнакова: Не спирайте да бъдете себе си!
Въпрос: Kaто лектор в Програмата на BEIED по Modern Marketing Management, какво е вашето впечатление от участниците?
Отговор: Срещнах се с търсещи, будни млади хора, убедени, че невъзможното е въпрос на гледна точка.
Въпрос: В съвременния маркетинг – коя е най-забележимата промяна или тенденция?
Отговор: За мен това е фактът, че вече не работим за хората, а С хората.
Въпрос: Какво според Вас днес е най-важното умение за един маркетинг мениджър?
Отговор: Куражът да търси нови начини за вършене на работата си – иначе казано креативността.
Въпрос: Ако трябва да дадете само един съвет на хората в учебната зала, какъв ще е той?
Отговор: Не спирайте да бъдете себе си!
Въпрос: Предстои ви интересно обучение за презентационни умения. Какво е най-важно, за да представяме идеите и себе си по един завладяващ начин?
Отговор: Трябва да имаме идея, да вярваме в нея и да не подценяваме важността на подготовката. И, разбира се, много други неща, но за тях ще говорим на обучението.
Десислава Бошнакова е сред първите, получили специализирано ПР образование. Преподавател по ПР в НБУ, автор на редица специализирани статии по ПР. Собственик и управител на бутиковата PR агенция ROI Communication, блогър, ревностен почитател на TED, лектор в българските издания на формата и куратор на TEDxNBU от 2011 година. Била е гост лектор в чуждестранни университети в САЩ, Финландия и Гърция.
Автор е на книгите „PRоговорки”, „Политическите комуникации в мрежата 2.0” и „13 истории за W + 2 бонус” и “Колективната мъдрост: Краудсорсинг”. Благодарение на работата й като издател и нейното издателство ROI – можем да четем специализирана PR литература и на български език. Като лектор е презентирала на редица професионални конференции у нас в чужбина. Води вътрешно фирмени обучения по публично говорене на водещи компании и неправителствени организации у нас. Интересите й към презентирането се допълват и развиват от заниманията й с театър – предстои й да се дипломира в специалността “Театрална режисура”.