Графичните дизайнери и програмистите – сред най-търсените специалисти на форума “Кариера с кауза”

На 31 май в двора на Софийски университет се проведе форумът за професионална реализация в неправителствения сектор „Кариера с Кауза“. Участващите организации тази година бяха 48, а свободните позиции за работа, стаж и доброволчество, обявени предварително в сайта на събитието – 82.
„Кариера с Кауза“ 2014 привлече повече участници, а броят на предлаганите позиции далеч надхвърли този от миналогодишното издание. Виждаме голям интерес, както от страна на неправителствения сектор, така и от търсещите възможности за работа и стаж. Това ни кара да мислим, че вървим в правилната посока, че кариерата с кауза е нещо съвсем реално. Оттук нататък предстои да утвърдим форума като ежегодно социално отговорно събитие, доказващо, че секторът може да бъде надежден работодател“, каза Любен Георгиев, Председател на Сдружение Ре-Акт, организатор на форума. Той откри събитието заедно с тв водещата Мария Силвестър, която сподели личния си опит като доброволен участник в различни кампании и инициативи.
Събитието продължи през целия съботен ден, като търсещите работа успяха да се запознаят отблизо с предложенията на организации с различни сфери на дейност. Освен доброволци за конкретни проекти, сдруженията набираха и стажанти и служители за почасова или постоянна работа. Сред най-търсените професии се откроиха графичните дизайнери и програмистите, специалисти „Връзки с обществеността“, както и мениджъри за управление на проекти. Пълен списък на присъстващите и информация за предлаганите от тях позиции е достъпна в сайта на събитието.
Организатор на „Кариера с Кауза“ е Сдружение „Ре-Акт” – неправителствена организация, която работи за нуждите на българските младежи и децата в неравностойно положение. Тазгодишната реализация на събитието се дължи най-вече на работата и финансовата подкрепа на доброволците на Ре-Акт, както и на съдействието на партньорите на сдружението, сред които Софийски Университет „Св. Климент Охридски“, Viva Catering, рекламна агенция Graffiti BBDO, платформа за продуциране и популяризиране на филми Mono Collective и др. Образователният сайт Uchi.bg бе медиен партньор на събитието.