Уебминар за учителските постижения организира „Заедно в час“

computer

Онлайн лекция във виртуалната класна стая на „Заедно в час“ ще се състои следващата седмица. В рамките на събитието екипът на програмата ще разкаже няколко вълнуващи училищни приказки със щастлив край. Те ще разяснят и как желаещите да се включат в инициативата могат да станат следващите главни герои в историите.

Участие ще вземат гости, работили като преподаватели от „Заедно в час“.

Уебминарът започва точно в 18:00 ч. На 20 април (четвъртък). Записването се осъществява онлайн на следния адрес.

Организаторите напомнят, че остават само три седмици за кандидатстване по тазгодишното издание на програма „Заедно в час“, съобщиха организаторите. Срокът за подаване на необходимите документи е до 1 май 2017 г. включително.

За работа по инициативата не се изисква предварително придобита педагожка квалификация или опит като учител. Нужни са само завършена бакалавърска степен (до 15 септември 2017 г.) и нагласата, че всяко дете заслужава равен достъп до качествено образование.

Одобрените кандидати ще могат да допринесат за положителна промяна в родната просвета, докато развиват и усъвършенстват собствените си умения. Преди началото на учебната година всеки участник преминава през интензивно лятно обучение, което го подготвя за работата в клас.

Преподавателите ще започнат обучението си през юли и ще влязат в училище от септември 2017 г. Те ще бъдат учители за период от две години в някой от 13-те региона, където организацията планира да работи тази есен – Велико Търново, Враца, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Сливен, София град, София област и Стара Загора.

През този период те ще получават допълнителен финансов стимул в размер на 500 лв., като допълнение към заплатата от учебното заведение.

Кандидатури за участие в програмата се приемат на сайта на организацията – www.zaednovchas.bg.

За последните 6 месеца интерес към инициативата са проявили повече от 3000 души.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *