Търсят се учителите на бъдещето

За втора поредна година проектът Teaching Alpha търси учители, вдъхновили и успешно реализирали иновативни методи на обучение.

Практиките трябва да са адаптирани към нуждите и светогледа на новото поколение, а номинациите- да дойдат именно от него- настоящите ученици.

Екипът на Teaching Alpha  вече очаква от тях предложения за преподаватели, в които откриват онези похвати  от бъдещето, създаващи нови лидери, свободно мислещи хора и безгранични творци.
Крайният срок за подаване на номинациите е 24.05.2019, а начините, по които може да се случи това са:
1. Попълване на кратка форма на сайта на проекта, www.teachingalpha.org
2. Записване на видео и споделянето му в Youtube или Facebook с #TeachingAlpha2019

Екипът на Teaching Alpha  ще разгледа всички номинации и ще селектира част за финални интервюта. Чрез тях ще се навлезе детайлно в идеите и методите, които  учителите прилагат, за да се спре на най-вдъхновяващите и приложими за бъдещи поколения подходи. Те ще бъдат наградени по време на първия учебен ден за 2019 година.

За Teaching Alpha

Teaching Alpha реализира първото си издание през 2018 година, по идея на група млади, реализирани в професиите си хора. След 100 номинации, тогава се селектират три финални проекта на:

  • Г-жа Елка Колева- ОУ „Васил Левски“, гр.РазградЧрез разнообразни игрови техники и влизайки в различни социални роли, учениците са стимулирани да развиват и усвояват както теоретични знания, така и  уменията си за работа в екип, креативността си и способността да се справят с различни житейски ситуации.
  • Г-жа Зорница Велинова 91 НЕГ “Проф. Константин Гълъбов”, гр. СофияЧрез дългосрочно ориентирано задание, учениците създават историческа книга, базирана на реални исторически факти и фигури.
  • Г-н Чавдар Тошков– МГ „Гео Милев“, гр. Плевен
  • За смелостта да излиза от рамките на методическите стереотипи, разширявайки не само границите на учебния предмет “География” , но и способността и уменията на учениците за критично мислене и аналитичност към социалните събития и обществени процеси.

Реализирайки ежегодните награди, проектът си поставя за цел не само да поощрява, но и да разпространява добрите практики, за да могат и други учители да ги изпробват и дори надграждат.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *