Съветът на жените в бизнеса в България откри новия сезон на обучения

cwbb-media-educationСъветът на жените в бизнеса в България стартира нова серия от обучения след успеха на проведените през първата половина на 2016 г. Първото обучение от новата поредица бе на тема „Media in Bulgaria – Appearance in The New Age Media, Fusion of TV and Digital“ с лектор Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Nova Broadcasting Group. Директорът на най-голямата медийна компания в България сподели с участниците какви са новите тенденции в медийната индустрия.

Голям интерес предизвика частта от обучението, в която г-н Щосел даде съвети на участниците как да се държат по време на телевизионно интервю. „Бъдете кратки и ясни“, сподели г-н Щосел. „Кажете това, заради което сте дошли, без да губите фокус и да се отклонявате от темата“. Щосел издаде и тайни от кухнята за това как медиите си избират новини и как се подготвя новинарски блок. „Избираме истории, които са най-интересни и важни за аудиторията ни“, коментира Щосел. „Не взимаме страна, а даваме различните гледни точки. Новините трябва да грабват вниманието“, добави той.

Специален акцент бе поставен върху кризисната комуникация и как компаниите трябва да действат при наличието на криза. По думите му бизнес организациите трябва да реагират бързо и адекватно, за да ограничат потенциалните негативни ефекти от дадена кризисна ситуация. Участниците дадоха много висока оценка на обучението и изразиха увереност, че наученото ще им бъде изключително полезно в практиката.

Следващото обучение, организирано от Съвета на жените в бизнеса в България, предстои на 30 септември и 1 октомври. „Ако можеха да говорят“ с лектор Кристина Крънчева е двудневно обучение, което ще ви направи майстори на презентациите. През октомври предстоят още четири обучения. Три от тях са на различни теми, свързани с финансите, и са с лектор финансовият консултант Олег Григоров.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *