Образователният сайт Уча.се стартира кампания “Кирилицата на мода”

Ucha_se“Кирилицата на мода” е най-новата кампания на сайта за образователни видеоклипове Уча.се. Тя стартира с цел да покаже на младите хора, че писането на кирилица е важно.

“Започнахме кампания да направим модно писането на кирилица, тъй като има ученици, които се срамуват от това и използват латиница. Ако някой започне да пише на кирилица, съучениците му се смеят, защото един вид не е готин. Това показва, че тези хора не се уважават като българи и личности”, коментира създателят на сайта Уча.се Дарин Маджаров.

Той препоръчва на учениците да пишат на кирилица, да не преписват и да подобряват нивото на знанията си, подчертавайки че само най-добрите оцеляват, а останалите на средно или ниско ниво нямат никакъв шанс в живота. Подобряването на нивото на учениците е и една от мисиите на Уча.се, който за година и половина от своето съществуване получава два пъти признанието най-добър образователен сайт на България.

Основната полза за потребителите на сайта е възможността да гледат последователно уроците в удобно за тях време, да следват логиката им и бързо да напредват. В Уча.се вече има 2100 видео урока, а до края на 2014-та екипът му предвижда да покрие всички видеа по всички уроци в учебната програма.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *