Образователната верига Logiscool получи инвестиция от 3.5 милиона евро

 

Българският клон на компанията вече набира франчайз партньори, предоставяйки възможност за стартиране на собствен бизнес в сферата на образованието

 

Международната верига школи по програмиране Logiscool, която наскоро отвори първия си обект у нас, получи инвестиция в размер на 3.5 милиона евро от базирания в Будапеща инвестиционен фонд Euroventures, както и от физически лица. Ново-привлеченото финансиране дава възможност на Logiscool да увеличи екипа си, да развие своите учебни програми, както и да разшири местните си и международни партньорства. Това не е първата инвестиция в образователната компания – сред предишните нейни инвеститори е бизнес ангелът Питър Балог, чиято инвестиция е помогнала за разрастването на Logiscool в международен план.

 

Logiscool започва дейността си през 2014 г., когато открива първото си училище по програмиране в Унгария. Днес веригата присъства в 16 страни с над 100 училища, обучила повече от 60 000 ученици. Образователната организация се отличава с това, че посещаващите я деца усвояват логиката на програмирането по забавен за тях начин, развивайки уменията си за решаване на проблеми и придобивайки качества, които са им полезни във всички сфери на живота в бъдеще.

 

Днес компанията има стотици франчайз обекти по целия свят. Нейният български клон, който стартира дейност преди броени месеци, също вече набира франчайз партньори, позволявайки им да стартират успешен бизнес в областта на образованието. Българският екип е в активни разговори с организации в няколко града у нас.

 

Освен търговската марка и корпоративната идентичност на Logiscool, франчайз партньорите получават също готова система за преподаване, както и собствена технологична платформа със собствен език за програмиране за учебни цели. Именно тази собствена платформа <ScoolCode>, наличието на повече от 600 урока и 20 различни тематики за лагери, както и неуморимият екип от педагози и ИТ специалисти които непрекъснато работят за актуалността и по-нататъшното развиване на платформата и уроците – всичко това прави Logiscool една бързо развиваща се и ориентиранта към бъдещето компания.

 

“Учениците, преминали през нашите учебни програми не просто натрупват знания, а започват да обичат програмирането. Много от тях просто не искат да си тръгват, когато занятията свършват. Именно този интерес към научаването на нови знания по един забавен и неангажиращ начин, е запазената марка на Logiscool и ние вярваме, че това е от важно значение за съвременното общество. В нашите учебни центрове ние не просто създаваме бъдещи кадри за добре платената ИТ индустрия, а възпитаваме креативни млади хора с критично мислене и самочувствие, че не само ще потребяват, а и ще създават света на бъдещето” – споделя Ива Янкова, съосновател на Logiscool България.

 

„Всяко дете, минавайки през курсовете на Logiscool, получава един набор от инструменти, които ще са му полезни във всяка една професия и всяка сфера на живота. Логическото и алгоритмично мислене, както и творчестовото, са в основата на нашата програма, състояща се от курсове и лагери по програмиране. Ние вярваме, че по този начим даваме възможност да децата да научат Езика на 21 век и ги превръщаме от пасивни потребители в създатели на своят свят.“ – допълва Николай Цонев, съосновател на Logiscool България.

Кандидатите за франчайз партньори на Logiscool не е нужно да имат ИТ опит и умения, но трябва да притежават бизнес усет и опит, да разбират стойността на дигиталното образование, както и да имат желание да станат част от водеща образователна система. Процесът по избор на нов партньор продължава около месец, след което може да стартира новата школа. Курсовете обикновено започват с началото на учебните срокове, а лагерите – през периода на ваканциите.

 

Всички желаещи да станат Logiscool франчайз партньори, може да кандидатстват на адрес: https://www.logiscool.com/bg/franchise

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *