Нов социален проект ще подготвя ученици за възможностите на дигиталната икономика

Dentsu Aegis Network България и Isobar Commerce стартират нов социален проект, който ще подготвя учениците в прогимназиален и гимназиален курс за възможностите на дигиталната икономика. Инициативата носи името “The Code” и е част от глобалната социална политика на групата, чиято цел е да превърне предизвикателствата на дигиталната икономика в положителни възможности, които работят за всички членове на обществото. Основен партньор на проекта е Junior Achievement, с които комуникационната група работи както в България, така и на глобално ниво за създаването на положително социално влияние.

Пилотното издание на “The Code” има амбицията да ориентира и въведе младежите от 7 и 8 клас в пет български училища в сферите на дигиталния маркетинг и медии и електронната търговия.

Кампанията за включването в пилотния “The Code” приключва на 1 февруари. Регистрацията за на проактивни и предприемчиви учители, ученици и училища е отворена на сайта на Junior Achievement на адрес: http://bit.ly/2U5Gwug

Създаването на проекта “The Code” е провокирано от резултатите на глобалното проучване на Dentsu Aegis Network – “The Society Index”, от което става ясно, че само 45% от обществото е настоено оптимистично за възможностите на дигиталната икономика. От проучването става ясно и че хората са притеснени от потенциалната загуба на работни места в резултат на дигитализацията и не са сигурни, че притежават необходимите умения, за да успеят в променящата се среда. Началото на инициативата е поставено във Великобритания през 2018 г., където най-добрите експерти на Dentsu Aegis Network доброволно предават знанията, уменията и опита си на млади хора.

Професионални експерти въвеждат младежите в контекста на маркетинг индустрията и им дават ценни насоки за успех в дигиналната икономика. Към момента екипът на Dentsu Aegis Network е успял да предаде знания и да подготви над 6000 ученици в разстояние на близо 7000 часа и с помощта на повече от 200 доброволци. От 2019 г. кампанията стартира поетапно във всичките 145 пазара, на които компанията оперира, а България е една от пилотните страни на проекта. Целта на организацията е до 2020 г. “The Code” да подобри дигиталните умения на общо 100,000 деца.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *