История на ключодържателите

Първият ключодържател е създаден през далечната 1920 година. За негов автор се счита американецът Herluf G. Johnson, който търсел удобен и лесен начин да съхранява ключовете си.

Приспособлението, чрез което се съхраняват няколко ключа на едно място, действително набира популярност и се превръща в истински хит сред потребителите.

Истински бум в търсенето и производството на ключодържатели настъпва през 20-ти век, а през 21-ви век вече всяко едно семейство притежава по няколко ключодържатели.

Всички ние притежаваме много ключове, които ежедневно използваме: ключове за апартамента, пощенската кутия, мазето, колата, вилата, офиса, гаража…

Не обръщаме особено внимание на малката верижка с прикачени халки, която ги съхранява, но в действителност именно това приспособление значително улеснява живота ни.

То е евтино, удобно и достъпно за всеки от нас. Дава ни възможност да организираме по-ефективно деня си и да научим децата си на отговорност и грижа към личните вещи.

Ако не притежавахме този семпъл аксесоар, вероятно щяхме непрекъснато да търсим съответния ключ из джобовете и чантите си и да губим ценно време.

Факт е, че ключодържателите от Сомаха са едни от най-добрите и евтини рекламни артикули, които всяка фирма може да си позволи.

Ако си дадете сметка за това, че потенциалните ви клиенти ежедневно използват това приспособление, вие можете да брандирате логото на вашата компания или продуктите, които произвеждате, за да ги популяризирате навсякъде.

Интересни брандирани ключодържатели трябва да има във всеки хотел, магазин, фитнес зала и други обществени сгради.

Желателно е те да носят ясна информация за обекта, така че дори и напълно новите посетители да могат да запомнят и разпознават вашия бранд.

Съществува ли мода при ключодържателите?

Определено да, при положение, че всяка една фирма, която ги произвежда се стреми да предложи по-интересен и по-оригинален дизайн.

Това отдавна не са просто приспособления за съхранение на ключове, това са удобни и красиви аксесоари, които допълват вашия личен стил и отразяват вашите предпочитания.

Независимо от това дали притежавате красив ключодържател със стилизирани стоманени орнаменти по него, сърца или надписи, или вашият ключодържател просто представлява марката на автомобила, който карате, това е артикул, който носи известна информация за вас и трябва да бъде подбиран с усет и внимание.

Всеки дизайн заслужава внимание – от напълно семплите и изключително практични ключодържатели тип плочка, върху които е изписано име, цитат или нещо друго, до стилните и трогателни ключодържатели със снимка на вашето дете или любимо същество.

При избор на ключодържател, всеки потребител има своите изисквания – от малък и семпъл модел, който не заема много място, до по-голям по размери ключодържател, който да „усещате“ в чантата си и да откривате по-бързо и лесно, особено когато много бързате.

Ключодържателите са артикул, който генерира доста приходи от продажби, защото представляват  изключително популярна стока, която не струва много и привлича купувачите.

Потребителите не купуват този вид артикули само и единствено от необходимост. Много хора купуват ключодържатели просто защото дизайна им харесва или искат да имат сувенир от мястото, където са летували. Това е добър избор и за подарък, тъй като не струва много, но носи настроение и изразява вашето отношение.

Няма да повярвате, но в стремежа си да произведат и предложат конкурентни стоки, производители на сувенири в Китай са предизвикали недоволство в природозащитниците. Те са предложили за продажба ключодържатели с живи костенурки, запечатани в херметически затворени опаковки. Според вестник „Нов Пекин“ в магазин за сувенири пред Пекинската болница са се продавали подобни ключодържатели, като освен костенурки, имало модели с живи мини жабки и рибки.

Според търговците, течността в която плуват животинките е обогатена със сгъстен кислород и хранителни вещества, така че те могат да живеят по този начин около три месеца, след което трябва да бъдат освободени, за да продължат развитието си в естествена среда.

Репортерите от вестника се убедили, че екстравагантните живи ключодържатели се продават много добре, след като за няколко часа търговците продали 300 бройки.  

Цената на дребно на един такъв артикул била 5 юана или около 1,06 лв. Цената на едро на живите сувенири била 2,5 юана, твърди китайски предприемач на име Ден. Според него купувачите не търсят точно този вид ключодържатели, защото животинките успявали да оцелеят само около 2-3 дни и след това умирали.

Шефът на китайския отдел на Международния Фонд за защита на животните Хуа Нин заявява, че подобна търговия с живи същества е „акт на жестокост към животните.“

Според специалист и собственик на сайт за животни, затворените в херметически опаковки животинки не биха могли да оцелеят дълго при подобни условия, най-малко защото кислорода ще им стигне за около 17 часа.  

Не е необходимо да притежавате толкова екстравагантен ключодържател, за да бъдете интересни, достатъчно е да откриете такъв, който ви харесва и ви върши добра работа.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *